1. Garantinio laikotarpio metu pirkėjas turi teisę į nemokamą mobiliosos įrangos remontą arba jos pakeitimą.
2. Garantinis aptarnavimas atliekamas tik pateikus pirktos Smartspot.lt mobiliosios įrangos sąskaitą faktūrą ir garantinį kvitą su galiojančiu IMEI/Serijiniu numeriu.
3. Garantiniam aptarnavimui mobilioji įranga turi būti pateikiama saugiame įpakavime.
4. Garantinis aptarnavimas atliekamas nemokamai tik nurodytu garantijos galiojimo laikotarpiu.
5. Garantinis aptarnavimas nebus atliekamas nemokamai, jei bus pastebėti gedimai, kuriuos sukėlė:
• Mechaniniai pažeidimai, ardymo žymės.
• Neatorizuotas remontas.
• Telefonų baterijos laikomos naudojama dalimi, joms garantija nėra taikoma.
• Eksploatacija netinkamomis aplinkos sąlygomis.
• Į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai ir kiti antikūniai.
• Stichinės nelaimės, gaisras, o taip pat buitiniai faktoriai.
• Valstybinių standartų neatitinkantys elektros tiekimo (taikoma baterijoms), telekomunikacijų tinklai (mobili technika yra pritaikyta naudoti visuose ES valstybėse).
• Nesertifikuotos programinės įrangos naudojimas (ROOT, Jailbreak), o taip pat virusai ir kita neautorizuota programinė įranga/programos.
• Mobiliosios įrangos naudojimas ne pagal paskirtį.
6. Garantija netaikoma programinei įrangai ir informacijai, saugomai mobiliosos įrangos kaupikliuose. Rekomenduojame pasigaminti ir nuolat atnaujinti informacijos kopiją.
7. Nemokamas garantinis aptarnavimas netaikomas, jei pažeisti mobiliojo įrenginio išoriniai varžtai, drėgmės lipdukai (kiekviename mobiliojo įrenginio viduje).
Dėl programinės įrangos eksploatacijos ir pogarantinio remonto pirkėjas gali kreiptis asmeniškai į Smartspot.lt komandą.
8. Atsiimdami prekę užsakymų atsiėmimo punkte (Žemaitės 22, Vilnius), apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos (komplektacija yra nurodoma kiekvienam įrenginiui atskirai). Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį išorinė pakuotę – jei kylą įtarimų, kad pakauotė pažeista – . Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui ar Smartspot.lt atstovui, surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui