Naudojimo sąlygos
Sąvokos
Klientas– fizinis arba juridinis asmuo, kuris atlieka užsakymus internetinėje parduotuvėje Smartspot.lt ir yra užsakytos prekės gavėjas. Interneto parduotuvėje Smartspot.lt įsigytas prekes klientas naudoja savo asmeniniams poreikiams, šeimos narių ir giminių poreikiams ar kitiems tikslams.
Pardavėjas–UAB Mediafrontas
Parduotuvė – Smartspot.lt
Interneto parduotuvė–internetinė svetainė, kuri turi interneto adresą www.Smartspot.lt. Klientams interneto parduotuvėje pasiūloma Pardavėjo prekė, taip pat užsakytos prekės apmokėjimo ir pristatymo sąlygos.
Svetainė–Smartspot.lt
Prekė– materialus daiktas, esantis prekių apyvartoje ir siūlomas parduoti svetainėje.
Užsakymas– tinkamai įformintas Kliento užsakymas svetainėje dėl pasirinktos prekės pristatymo Kliento nurodytu adresu.
Pristatymo tarnyba– Pardavėjo partneris, kuris atlieka trečiųjų šalių prekių pristatymo Klientui paslaugos kontrolę.
Klientų aptarnavimo tarnyba– Pardavėjui priklausanti Aptarnavimo tarnyba, kuri vykdo Kliento svetainėje atliktų užsakymų kontrolę ir apdorojimą.
Išorinė svetainė– kitos interneto svetainės, nuorodos į kuriose yra skelbiamos svetainėje Smartspot.lt.
Bendrosios nuostatos
- Užsakydamas prekę internetinėje parduotuvėje Smartspot.lt, Klientas sutinka su prekių pardavimo taisyklėmis (toliau – taisyklės), kurios paaiškinamos toliau.
- Šios Taisyklės ir informacija apie prekę, pateiktą Svetainėje, yra viešai prieinama.
- Kliento ir Pardavėjo tarpusavio santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai.
- Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles.
Užsakymo įforminimas ir jo įvykdymo terminai
- Klientas gali įforminti Užsakymą išsirinkęs patinkančią prekę. Kliento pasirinktos prekės dedamos į prekių krepšelį.
- Užsakydamas Klientas nurodo šią informaciją:
- Gavėjo vardas, pavardė.
- Pristatymo adresas
- Kontaktinis telefonas
- Elektroninio pašto adresas
- Skmingai įforminus Užsakymą, Klientui jo elektroninio pašto adresu siunčiama informacija apie Užsakymo statusą. Užsakymo statusas rodo, kuriame apdorojimo etape yra Kliento užsakymas.
- Jeigu Klientas užsakė prekių daugiau, nei jų yra Pardavėjo sandėlyje, Pardavėjas apie tai informuoja Klientą, siunčia jam elektroninį laišką elektroninio pašto adresu, kurį Klientas nurodė registruodamasis. Klientas turi teisę apmokėti ir gauti tokį prekių kiekį, kiek jų yra sandėlyje, arba anuliuoti šią prekę užsakyme ar, kaip alternatyvų sprendimą, priimti pardavėjo pasiūlymą atidėti užsakymo įforminimą ir laukti, kol tam tikra prekė bus prieinama Pardavėjo sandėlyje ir bus reikiamas jos kiekis. Jeigu klientas savo sprendimo nesuderina su Pardavėju per 7 darbo dienas, Pardavėjas turi teisę visiškai anuliuoti šį užsakymą.
- Klientas turi pasirinkti vieną galimų atsiskaitymo būdų (daugiau informacijos 5 skyriuje).
- Tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamo prekės kiekio, įskaitant dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Pardavėjo, Pardavėjas turi teisę anuliuoti nurodytą prekę Kliento užsakyme ir pranešti apie tai Klientui, išsiųsdamas pranešimą Kliento nurodytu el. pašto adresu, kurį jis nurodė registruodamasis svetainėje.
- Interneto svetainėje Smartspot.lt pateikti prekių aprašymai yra informacinio pobūdžio ir šios informacijos naudojimas nesukuria teisinio ryšio tarp lankytojo ir internetinės parduotuvės savininko. Prekės aprašymas gali neatitikti kliento kriterijų teikiamai informacijai.
- Visais atvejais laikoma, kad Klientas Užsakymo metu yra susipažinęs ir be prieštaravimo sutinka su visomis Pardavėjo taisyklėmis ir visomis kitomis Užsakymo metu nurodytomis sąlygomis.
Pristatymas
- Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekę per 3 ar 4 darbo dienas po užsakymo patvirtinimo išsiuntimo Klientui. Šis terminas netaikomas atvejais, kai Smartspot.lt sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientui pranešta apie užsakytų prekių trūkumą. Taip pat Klientas sutinka, kad, išimties atveju, pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų priežasčių. Šiuo atveju Smartspot.lt nedelsdama susisieks su Klientu ir susitars dėl prekių pristatymo. Prekė pristatoma visoje Lietuvos teritorijoje.
- Pardavėjas daro viską, kas nuo jo priklauso, kad būtų laikomasi nurodytų pristatymo terminų, tačiau, nepaisant to, Prekės pristatymas gali vėluoti dėl priežasčių, kurios nepriklauso nuo Pardavėjo.
- Klientas įsipareigoja priimti prekes pats. Tuo atveju, jeigu jis pats negali priimti prekių, o prekės yra pristatytos nurodytu adresu, remiantis Kliento pateikta informacija, Klientas neturi teisės pareikšti ieškinių Smartspot.lt dėl netinkamo prekių pristatymo.
- Visais atvejais, kai kurjeris pristato prekes pirkėjui, o siuntos pakuotė yra sugadinta, šlapia ar kitaip pažeista jos išorė, Klientas siuntos gavimo lape privalo tai nurodyti (įrašyti komentarą) arba parašyti atskirą dokumentą dėl tokių defektų. Klientas tai turi atlikti kurjeriui stebint. Jeigu tokių veiksmų nebuvo imtasi, Smartspot.lt yra atleidžiamas nuo atsakomybės Klientui dėl prekių, jei klientas nenurodė šių pažeidimų prekių pristatymo patvirtinimo lape.
- Tais atvejais, kai pasiimdamas prekes Klientas pastebi, kad siuntoje nėra atitinkamos prekės ar prekė nėra tinkamo dydžio, spalvos ar yra kitų neatitikimų, Klientas turi nedelsdamas informuoti Smartspot.lt.
- Prekės praradimo ar žalos rizika pereina Klientui tada, kai Klientas pasiima Užsakymą.
- Tais atvejais, kai Prekė nepristatoma Klientui, nes buvo prarasta dėl pašto (kurjerių) aptarnaujančio personalo kaltės pristatymo metu, Pardavėjas grąžina klientui apmokėtos Prekės ir pristatymo vertę tik tada, kai Pardavėjas gauna iš pašto tarnybos patvirtinimą dėl praradimo ar kompensaciją.
- Užsakymas pristatomas Klientui arba Užsakyme nurodytam asmeniui kaip šio Užsakymo gavėjui.
Prekės apmokėjimas
- Prekės kaina nurodyta svetainėje. Tuo atveju, jei buvo nurodyta neteisinga užsakytos Prekės kaina, Pardavėjas kuo greičiau praneša Klientui, kad Klientas užsakymą atšauktų arba patvirtintų Kliento Užsakymą. Jeigu susisiekti su Klientu neįmanoma, šis Užsakymas laikomas anuliuotu. Jeigu Užsakymas buvo apmokėtas, Pardavėjas grąžina sumokėtą sumą.
- Klientas moka už pasirinktą prekę vienu iš Smartspot.lt rekomenduojamų atsiskaitymo būdų:
- Atlieka mokėjimą avansu ir apmoka paruoštą sąskaitą banko pervedimu.
- Pasiimdamas prekę parduotuvėje.
- Jei Klientas pasirenka vieną iš internetinių mokėjimo būdų, jis įsipareigoja nedelsdamas sumokėti už prekes, kitaip jis praranda teisę pareikšti pretenziją dėl prekių pristatymo ne laiku, nes kliento užsakymas atliekamas tik gavus mokėjimą už prekes.
- Pardavėjas turi teisę Klientui suteikti nuolaidą ir pasiūlyti Klientui dalyvauti lojalumo programose. Pardavėjas turi teisę jas keisti vienašališkai.
Intelektinė nuosavybė
Svetainėje skelbiamų teksto ir grafinių vaizdų kopijavimas draudžiamas. Firminiai prekių ženklai, prekių ženklų pavadinimai ir logotipai priklauso jų savininkams.
Garantijos ir atsakomybė
- Pardavėjas neatsako už nuostolius, kuriuos Klientas patyrė dėl netinkamo Prekės naudojimo.
- Pardavėjas neatsako už išorinių svetainių turinį ir funkcijas.
- Pardavėjas turi teisę perleisti ar kitaip perduoti savo teises ir pareigas, susijusias su Klientu, trečiosioms šalims.
- Juridiniams asmenims (savarankiškai dirbantys asmenys, ūkininkų įmonės, savivaldybės, asmenų asociacijos, fondai ir bendros įmonės) taikomas 15 proc. mokestis nuo prekės vertės už papildomą metinę garantiją, nes pagal Vyriausybės nutarimą juridiniams asmenims taikoma tiktai vienerių metų garantija. Taip yra dėl to, kad juridinis asmuo produktą naudoja intensyviau nei paprastas vartotojas, todėl produktas susidėvi daug greičiau. Už 15 proc. mokestį klientui siūloma dviejų metų garantija. Taip pat, jei yra taikoma garantija prekei, įsigytai juridinio asmens, Smartspot.lt remonto metu siūlo pakaitinį mobilųjį telefoną.
Asmeninės informacijos konfidencialumas ir saugumas
Kliento duomenų pateikimas.
- Registruodamasis svetainėje, Klientas nurodo šią informaciją:
- Vardas, pavardė;
- Elektroninio pašto adresas;
- Kontaktinio telefono numeris;
- Prekės pristatymo adresas;
- Svetainės prisijungimo slaptažodis.
Kliento pateiktos informacijos naudojimas.
- Pardavėjas naudoja Kliento informaciją:
- Kliento registracijai svetainėje;
- Savo įsipareigojimų Klientui vykdymui;
- Svetainės vertinimui ir darbo analizei;
- Kliento informavimui apie kolekcijos papildymą ar vykdomas akcijas.
Pardavėjo gautos informacijos atskleidimas.
- Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti informacijos, gautos iš Kliento. Informacijos apie Klientą atskleidimas agentams ir trečiosioms šalims, veikiančioms pagal Pardavėjo sudarytą susitarimą, kad įvykdytų Kliento prisiimtus įsipareigojimus, nelaikomas pažeidimu.
- Informacijos atskleidimas pagal Latvijos Respublikos įstatymus nelaikomas taisyklių pažeidimu.
- Pardavėjas turi teisę naudoti „Cookies“. Šie slapukai neturi konfidencialios informacijos ir yra neperduodami trečiosioms šalims.
- Pardavėjas gauna IP adresų informaciją apie svetainės Smartspot.lt lankytojus. Ši informacija nenaudojama siekiant nustatyti lankytojo asmenybę.
- Pardavėjas neatsako už Kliento svetainėje viešai pateiktą informaciją.
Kitos nuostatos
- Kliento ir Pardavėjo santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai.
- Kilus klausimų ar esant ginčų, Klientas gali kreiptis į Klientų aptarnavimo tarnybą. Visi šalių ginčai, kiek įmanoma, bus sprendžiami derybose. Jei susitarimo nepavyksta pasiekti, ginčas bus perduotas nagrinėti teismui pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
- Jei teismas nustato, kad bet kuris iš šių taisyklių punktas yra negaliojantis, tai nereiškia, kad kiti šių Taisyklių punktai irgi yra laikomi negaliojančiais.
